Hallo, ik ben een database voor de werkgever aan het maken . ik heb een invulformulier gemaakt en een zoek formulier beide werken goed. Ik ben nu bezig met een update formulier gaat goed tot dus ver.
Ik wil graag als ik de update oproep dat gegevens van van die machine in het script staan zodat ik niet alles hoef in te vullen alleen maar wat er moet veranderen. kan iemand mij een tut of zo aanbevelen (ik heb zelf geen idee meer)
Je wilt dus dat je forumlier automatisch wordt ingevult met de huidige waarden, juist?
Dit kun je doen door eerst een query te doen die de resultaten ophaalt. Ik veronderstel dat je de id hebt van hetgeen je ophaalt. Die steek je daarna in je input velden als value.
Dan krijg je iets als dit:
Code:
$q = mysql_query('SELECT naam, functie, andere_opties FROM info_table WHERE id = '.$id); $result = mysql_fetch_assoc($q); [...] Naam
Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum